Kredit & Debet

Tjolahopp!
Äntligen är det FREDAG!
Denna månad har varit fullspäckad och den senaste veckan har jag haft riktigt fullt upp.
Jag har fixat en massa ärenden och en massa "måsten", bl.a på skattemyndigheten, banken, samhällsbyggnadskontoret och så har jag suttit med bokföringen till sent på kvällarna. Jag har till och med drömt om siffror och kredit och debet!  BLÄ ! ! !
Nu är både bokföringen och kassarapporten klar och inlämnad till revisorn! Så sköööönt, för jag har känt mig så otroligt stressad över att få den klar så nu kan jag pusta ut och sätta igång med andra projekt!
 
Lars och jag har nämligen förberett och införskaffat det som behövs till vårt pannrum som vi äntligen ska fixa till.
Det ska bli så roligt att få sätta igång med det för det är så otroligt slitet och fult!
På en vägg är det kakel och mönstret på kaklet är så annorlunda. Första gången jag såg det tyckte jag att det var så fult, men allt eftersom har jag vant mig vid mönstret och jag tycker numer att det ser fränt ut, så det får helt enkelt sitta kvar!
Det har varit så roligt att välja färgsättningen till rummet, de här "valen" man gör innan är en stor del av tjusningen tycker jag!
Jag har knäppt kort på hur pannrummet ser ut idag, så det kommer att bli före och efter-bilder  :)
 
Nu ska jag fortsätta njuta av att det är fredag.
 
Ha det gott och på återseende!
 
 
 
 
 

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0