Kalas

Hej hopp!
Denna helg har varit riktigt innehållsrik och trevlig.
I fredags hämtade vi Sara på tåget så hon har huserat hos oss i helgen, riktigt trevligt har det varit  :)
I går var vi och gratulerade Per som fyllde 50 år, det var en riktigt lyckad fest. Trevliga människor, underbart väder och god mat som bestod av en mustig, matig och god soppa som värmdes direkt över elden.
Till soppan fanns en god creme fraiche sås och ett gott bröd. Kaffe, bröd och tårta bjöds det på också.
Tiden bara rann iväg, helt plötsligt hade vi varit där i 7 timmar! Härliga 7 timmar som tillbringades mestadels utomhus. Det var verkligen hög mysfaktor!
 
Idag tog vi oss en rejäl sovmorgon, så det blev inte mycket tid över för oss idag för Sara skulle med tåget kl.14.10.
 
Nu har jag startat en maskin med tvätt men mer än så blir det inte, efter att jag har hängt tvätten så ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på en film, ett bra avslut på helgen tycker jag!
 
Ha det gott och på återseende!
 
 
 

Lämna ett fotspår
Postat av: Tom Persson

Åh vilken härlig bild!
Vilken god gryta!
Där skulle man vart å fiskat.
Kram Tom P

Svar: Tack! Ja gott var det i en naturskön miljö!
lelibe.blogg.se

2013-08-18 @ 18:39:03
Postat av: Tom Persson

<3 <3 <3 <3

2013-08-18 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0