Madeleines Tattoo

Idag har jag jobbat OCH jag åkte till jobbet i rätt tid idag, ha ha.
Idag är det ju onsdag också och då har jag inte tid med någonting annat efter jobbet mer än att åka hem och äta middag för sedan åker jag och dansar Line Dance.
Lars skulle iväg och klippa sig ikväll också....... SÅ än en gång hade jag lyckats glömma bort att det var idag Madeleine skulle tatuera sig ELLER också var det så att jag hade förträngt det! ha ha

I alla fall så har Madeleine vägrat visa mig hur tatueringen skulle se ut, det enda hon har sagt är att det är en tatuering av fågeln Fenix och att den skulle sitta liksom på hennes "sida" av överkroppen.
Fågeln Fenix har ju låtit gulligt har jag tyckt, en "liten fågel" där på sidan gör väl ändå ingenting.........

Nåväl, när jag kom hem från dansen ikväll så ringde Madeleine och ville att jag skulle gå in på hennes blogg och kolla på hennes tatuering.
- Jamen just ja! Utbrast jag, det var ju idag det! Jamen vad spännande sa jag och satte mig vid datorn medans jag hade Madeleine kvar i telefonen.
Jag öppnar hennes blogg.......... och vad ser jag.........


Jag skrek rakt ut!  Men Madeleine vad har du gjort!  (och fler "haranger" som jag ej minns nu).
ha ha ha stackars Madeleine.
Men ni förstår väl hur chockad jag blev, jag hade ju föreställt mig "lilla fågeln Fenix" någonstans på en LITEN bit av hennes kropp.
Och vad ser jag! Första anblicken var "En stor jävla fågel" över HELA henne!

När chocken väl hade lagt sig så tyckte jag faktiskt att den var snygg och riktigt läcker!

Det var nog klokt gjort av henne att inte visa mig tatueringen i förväg å andra sidan så skulle hon i alla fall inte ha lyssnat på mig, ha ha. En stark vilja är hon född med och hon vet vad hon vill!

I alla fall så hade hela konstverket tagit 3,5 timme att göra, alltså en väldigt lång tid och en väldig smärta.
Ni som är intresserad att veta mer om tatueringen och vem som utförde den kan själv kolla in hennes blogg, här är hennes bloggadress:  cochise.blogg.se

På återseende!


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0