Glad Påsk!

Glad Påsk!

Ja nu är påskhelgen här, dagarna har gått så fort så att det känns som om jag inte riktigt hänger med.
Förra helgen var jag ledig och då for jag, Lars och Janne upp till Nordic Hallen i Sundsvall för att kolla på Custom & Hot Rod Show.
När vi kom fram till Sundsvall så började vi med en god fika hos Majsan & Wille och sedan for vi allihop till Birsta för att uträtta ärenden. Bl.a så köpte jag äntligen min efterlängtade kamera som jag hade beställt. Den hade i och för sig inte kommit in i butiken av någon anledning. Då blev jag på riktigt dåligt humör, inte kul när man har beställt och så bor vi ju några mil därifrån också.  Men jag fick köpa deras demo-exemplar till ett bra pris och så fick jag en kameraväska på köpet också, så då blev jag genast på bättre humör :)

Idag är jag ledig och sedan jobbar jag resten av påskhelgen.
Så idag har jag varit in på Ljusdal och uträttat ärenden och så var jag till kära storasyster och fikade.
Härligt väder med en riktigt varm sol har det varit hela dagen men vad hjälper det när man har tvätt och ett hem som behövs röjas och städas! Men det känns som om jag prioriterade rätt! Jag kan liksom inte koppla av och njuta i solen om jag har en massa saker att göra och det blir säkerligen fler soliga dagar, så nog allt kommer jag att hinna med att få njuta av solen :)

Snart kommer Lars hem från jobbet så det är väl dags att börja med middagen, det börjar faktiskt att kurra i magen nu känner jag.

Glad Påsk på er allihop!





Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0