Underbara trädgård



Tjo!
Nu har jag jobbat klart för den här helgen och nu är jag ledig i två dagar.
Idag när Lars hämtade mig på jobbet så for vi och beställde en Rio-rulle så att vi slapp laga mat och så vann vi därmed lite tid också, perfekt! Efter att vi ätit så har vi nämligen varit ute och vårstädat i trädgården.
Lars har gått med lövblåsen och jag har rensat rabatter.
Jag verkligen bara älskar den här tiden, att vara i trädgården är som meditation för mig, där hämtar jag både kraft och energi.
Jösses vad det hade tagit fart och vuxit i rabatterna, jag har liksom inte hunnit med denna vår men lite hann jag i alla fall med idag men som sagt det är mycket kvar att göra.

Nu blir det lugna pucks resten av kvällen.

Ha det gott och på återseende!


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0