Sol ute sol inne.........

"Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne"  Exakt så har jag känt mig i dag!
Redan när jag slog upp ögonen imorse så kände jag mig på så otroligt bra humör och den känslan har följt med mig under hela dagen och kvällen, allt har känts så lätt! 
Och man kan ju knappast låta bli att bli påverkad av det underbara vädret heller, och med värmen så försvinner mycket av min värk och bara det är en stor vinst och det gör ju att allt känns så mycket lättare.

Nog pratat om detta.......
Ikväll skulle vi ju dansa Line Dance men samma tid skulle Körslaget uppträda på postplan, så då valde vi att kolla på det först och dansa sen.
Vi gav oss iväg till postplan och oj oj oj vad med folk! Vi lyckades dock ändå få bra platser så att jag både kunde knäppa kort och filma. Det var en väldigt märklig känsla att stå där, vilken otrolig uppslutning och vilken grej för alla inblandade. Nu vet alla var Ljusdal ligger, häftigt!
Det kändes också så coolt för min kusin Pär Ferm är med i kören så jag kände mig riktigt stolt över det också :)
Gävle Dala var också där och filmade, det inslaget visades i sena sändningen ikväll.
I alla fall så avslöjades det att i alla samtliga program och röstningar så hade just denna kör "Team Andreas" fått flest röster! Så otroligt häftigt!
Jag ska dela med mig och visa två av korten här i bloggen
 (Han längst till vänster är min kusin Pär Ferm)


Här kommer ett till:


Jag har också flera filmsnuttar,  jag har försökt att redigera dem men klarar inte av det, Grrrrr.
Jag brukar be Madeleine om hjälp men i morse for hon och Daniel till Gran Canaria så det får vänta.
Får se om jag lägger upp en par snuttar på facebook. Jag fick faktiskt en bra filmsnutt där min kusin Pär sjunger solo tillsammans med Uffe Svärd.

När jag ändå är i farten så ska jag ladda upp två bilder till........ men på något helt annat!
Vi var nämligen hem till Nonne & Mona en sväng igår och de hade kläckt 20 stycken kycklingar i äggkläckningsmaskinen, de var bara tre och fyra dagar gamla och hur söta som helst!


Här kommer ett till:


Hur söt kan man va!
Helt fantastiskt, de här små varelserna äter och dricker själva med en gång. Det var annat det motför våra gapande och skrikande papegojungar som blev matad i flera flera veckor, ha ha.

Nä, nu börjar klockan bli mycket  så nu får jag göra ett avslut, ha det så bra och på återseende!

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0