Modell för en dag

Idag har det varit en riktigt rolig och innehållsrik dag!
För några dagar sedan så blev jag inbjuden av min kompis Majsan till att få en dag med sminkning och
 fotografering, det lät både lockande och spännande så jag tackade ja, och den dagen var just idag.
Så Lars & jag gav oss iväg upp till Sundsvall tidigt imorse.

Det var så otroligt roligt att bli sminkad av en som kan sin sak. Hon ville måla mina ögonlock i orange och brunt, ja, ha ha, det är sant! De färgerna skulle nämligen framhäva mina ögon, blått passade bra till de färgerna så jag fick en smal kant blå kajal också.
Jag blev mycket nöjd med resultatet, jag skulle ALDRIG nånsin själv ha kommit på tanken att använda orange ögonskugga! Alltid kul att få nya tips och idéer.

Fotograferingen var störtkul och verkligen en ny upplevelse.
Fotografen "lotsade & vägledde" mig under hela fotograferingen och det kändes riktigt bra och jag kunde känna mig bekväm.

Jag tänkte dela med mig och visa några av korten som knäpptes.
















Efter att fotograferingen var klar så for jag, Lars, Majsan & Wille ut till Birsta och sedan for vi hem till dem och fikade.
Det har varit en riktigt lång dag idag och nu är det snart dags att hoppa i säng så att jag orkar upp och lyssna och lösa melodikrysset i morgonbitti.

Ha det så bra och på återseende!

Lämna ett fotspår
Postat av: Anonym

Kanonfina bilder !! :) Duktig fotograf.

2011-04-09 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0