Vi har vatten igen!

Ja, allt blev klart idag med vattenpumpen så nu har vi vatten igen, men det är grått och grumligt, det tar väl ett tag innan det sjunker och blir blankt och fint igen.
Så efter att jag hade varit och dansat Line Dance i kväll så for jag hem till Madeleine och duschade.
Och så stod jag i valet och kvalet om jag skulle åka hem till Anna-Lena eller inte, hon hade hudvårds-party ikväll.
Men jag var alldeles för trött och slut så jag ringde och sa att jag inte orkade komma.
Nu är jag hemma igen, för nu slapp ju Madeleine ha oss som sovgäster i alla fall!

Nä, nu blev jag tvärt sugen på tee och macka, så då avslutar jag!  God kväll!

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0