Lite av varje.....

Här kommer en liten uppföljningsrapport från gårdagen, våran vattenpump ska ju bytas ut så Lars har tagit ledigt från jobbet resten av veckan. Vi kan fortfarande använda vattnet här hemma men i morgon blir det avstängt, så då ska vi sova i Madeleines lägenhet. Det var då en väldans tur att hon är i Gävle nu så att vi kan nyttja hennes lägenhet! Det är ju faktiskt väldigt besvärligt att vara utan vatten.

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har jobbat och efter det så fick jag lift av Inger ner till lillsyrran för jag hade lovat att hjälpa Jenny med en skol-läxa, sen kom Lars och hämtade mig.
Och så har vi ju såklart matat Madeleines ödlor och gojor. Vi tog oss tid att vara där ett tag idag så att gojorna fick komma ut och flyga och lufta vingarna.

Ikväll så tittade vi på Idol, oerhört pinsamt program egentligen, men vi tittade klart ändå.

Nej, nu blir det sängen, natti natti och ha söta drömmar!


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0