Tröttare än tröttast!

Igår så jobbade jag från 7 på morgonen till 21.30 på kvällen, så då var jag lagom mör när jag kom hem.
Idag så jobbade jag 7-15, men jag skulle ha behövt vara ledig tror jag! Jag har inte alls hängt med idag, jag har fattat trögt, hört fel, pratat fel...... ja, jag har helt enkelt inte riktigt hängt med, men det är tur att både jag och mina arbetskamrater har humor för det har blivit mycket tok!

Efter jobbet så kom Lars och hämtade mig OCH han var precis hemkommen från fjällen!
Igår ringde nämligen Jörgen och Maria som var i stugan i Oviksfjällen och de hade fått fel på bilen, så i morse direkt sen Lars hade skjutsat mig på jobbet så for han iväg till dem och hjälpte dem att laga bilen och det hade gått jättebra.

Efter jobbet som sagt.... så for vi och gratulerade mamma som fyller år idag, och där fick vi kaffe och en så smarrig och god smörgåstårta.
Och så fick vi med oss ostkaka hem också, mums filibabba! 

Senare så skjutsade vi Madeleine till tågstationen för hon skulle åka till Gävle igen.

Ja, och nu sitter jag här och funderar på om jag ska hoppa i säng, jag är så trött, men klockan är ju inte så mycket än. Risken är att om jag somnar nu så vaknar jag väl mitt i natten sen.  Nä, jag får nog försöka tvinga mig att vara vaken nån timme till.
I morgon så är jag ledig från jobbet i alla fall, så jag ska INTE ställa klockan på ringning, jag ska sova tills jag vaknar själv!

Ha det bra!

Lämna ett fotspår
Postat av: Anonym

Jaså du lyckades tjata till dig ostkaka ändå :D

2009-09-27 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0