LineDance

Äntligen!
Ikväll så hade vi det första LineDance passet för den här terminen.
Det var så roligt att träffa dans-gänget igen efter sommaruppehållet, och alla utom en ska fortsätta att dansa.
Vi lärde oss två nya danser direkt, och vi blev helt slut OCH svettig!
Det är så skönt när man dansar så att man blir helt slut, man liksom känner att man bränner bort lite av fettet.
När jag kom hem så tog jag en uppfriskande dusch.

Nu har jag nyss lagt in bilder på bilddagboken från när Madeleine fyllde år, men snacka om att jag fick hålla på ett tag då! För bilddagboken har nu en ny uppladdningsklient, och det var mycket krångligare tycker jag.
När jag äntligen hade fattat hur man skulle göra så började jag med att bara lägga upp två kort. När jag hade gjort det så fick jag syn på att man kunde ju fortfarande välja att ladda upp via den gamla uppladdningsklienten, (det stog längre ner på sidan) så då gjorde jag det med resten av korten.
Jag hoppas verkligen att man fortsättningsvis kan välja hur man vill ladda upp dem.
Via det "nya" så verkade inte korten lägga sig i den ordning man la upp dem, och det blir ju krångligt om man vill lägga upp flera kort. 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha och jag är ledig i morgon och resten av helgen!


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0