Har bdb fått fnatt?!

Ikväll vid 20-tiden när jag skulle kolla min bilddagbok så kunde jag inte logga in, det stod att jag angav fel lösenord.
Jaha, jag blev lite osäker och tänkte att jag kanske hade skrivit fel då, så jag gjorde ett nytt försök, men icke sa nicke, det blev samma visa igen.
Vad i hela fridens dagar, den här gången visste jag ju att jag hade skrivit rätt!
Jag försökte igen.... och igen, då kom det upp ett meddelande att jag hade försökt för många gånger så nu måste jag vänta i 30 minuter!  Vad irriterande, men jag kunde ju inget göra.
Sedan kollade jag min mail och då hade jag fått ett mail från bilddagboken som löd: " Hej, här kommer dina nya inloggningsuppgifter som du beställt. Mvh Bilddagboken"
Väldigt märkligt! Jag har nämligen inte beställt några nya inloggningsuppgifter!
Jag tänkte att de nya inloggningsuppgifterna kanske skickades automatiskt för att jag hade tryckt för många gånger, men då såg jag att mailet var skickat kl. 18.49, alltså före innan jag försökte komma in, så den teorin stämmer ju inte heller.
Nä, det har varit lite strul nu på slutet med bilddagboken, men att man inte ska kunna logga in sig på sin egen bilddagbok är väl höjden. 
I alla fall när jag till slut kunde logga in med de nya uppgifterna så bytte jag lösenord på direkten, man vill väl ha ett lösenord som man själv har valt!

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll, det ska jag ha!

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0