God kväll!

Idag har jag jobbat, och det gick väl ganska bra. Det känns att jag har haft en infektion i kroppen, känns tungt att bara röra på sig och så har jag ju en sån jädrans hosta så det är nästan så man skäms i dessa svininfluensa-tider. Men jag brukar få en sån här hosta när jag är förkyld och man kan ju inte stanna hemma från jobbet för det, hostan kan ju sitta i nån vecka eller två!

Efter jobbet så hängde jag med Lars och tittade på ytterligare en traktor, njaaa vi får väl se om det blir nå köp.... tveksamt!

Nu har Mariana och Annki nyss åkt härifrån, Mariana fick lifta med Annki hit för att hämta sin bil här hos oss. Så vi har fikat och babblat i en par timmar, skoj skoj!
Så nu är det dags för mig att hoppa in i duschen snart och göra kvällen. Känner mig faktiskt väldigt trött för jag sov dåligt inatt och jag börjar klockan 7 i morgonbitti,
en ny dag och nya krafter!

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0