God förmiddag!

Idag kommer inte jag att göra många knop inte!
Jag är tvärtäppt i näsan med hosta och halsont och jag känner mig allmänt tjock i huvudet  men är dock feberfri.
Stod nyss och tittade ut genom fönstret, solen skiner men det blåser, det finns en hel del att göra ute men det får vänta.
Jag ska fördriva min dag med att inta sängläge med en bok, och så ska jag äta glass! Lars köpte 2 paket glass på glassbilen.

Hej så länge!


Lämna ett fotspår
Postat av: Pernilla

Det där med glass lät inte dumt.

Undrar om det finns något kvar tills på lördag?

Hi,Hi!

Krya på dig!

Drick varmt te med honung i.

2009-09-14 @ 12:27:38
URL: http://bearfeather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0