Full aktivitet, puh....

Efter att ha matat alla djuren hemma hos Madeleine ikväll och hämtat släpvagnen hos mamma & Rune, så kunde jag äntligen sätta mig och lägga mitt oktober-schema, så nu är det klart! Skönt!
Samtidigt så har det varit full aktivitet och en massa spring ner till tvättstugan, våran vattenpump håller nämligen på att lägga av, så nu blir det en ny i morgon.
Vilket innebär att jag har tvättat undan lite och så måste vi tappa upp vatten på flaskor och i hinkar eftersom vi i värsta fall blir utan vatten i TVÅ dagar!
Suck, pust, stön och stånk...... ibland efterlyser jag att få uppleva ett normalt och lugnt liv!  ha ha
Tja, man börjar bli van med lite krångel lite nu och då, så vi överlever.
Apropå det så håller Lars på och letar en liten och behändig traktor, det ska vara en traktor med hytt och lastare, så är det någon som vet om det finns en sån till salu kan väl höra av sig så blir vi väldigt glada!

Nu ska jag ta och gå och duscha, och sen så blir det sängen, natti natti!

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0