Förkyld igen!

Jag har haft lite ont i halsen just på morgnarna när jag har vaknat i några dagar och i går nös jag jättemycket så jag förstod att det var en förkylning på gång.
Imorse när jag vaknade så hade jag jätteont i halsen och när jag var på jobbet så blev jag mer och mer täppt i näsan. Det är jättemånga som är och har varit sjuka nu men jag trodde i min enfald att jag skulle klara mig för det var ju bara en månad sedan jag var förkyld! Som tur är så är jag ledig från jobbet i 2 dagar nu, så då får jag vara hemma och kurera mig.

Idag efter jobbet så for vi i alla fall ner till Rosehills, för det är trädgårdens dag idag. Vi hann vara där en stund i alla fall innan de stängde. Irené har varit där hela dagen genom sitt jobb och stått och sålt bröd och skorpor.
Det är ju så mysigt där, Lilly och Nisse var också med men det är inte så mysigt att skjuta rullstol där i gruset! Det är tur att Lars är stor och stark! ha ha
Vi köpte fika och åt hamburgare och njöt av den varma solen, det är väl inte så länge till man kan göra det!

Nu ska jag ta och sätta på pärerna så att maten är klar tills Lars kommer hem, han har åkt iväg och tittat på en traktor.

Hej så länge!


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0