sms till fel person

Idag vart det verkligen karlssons blandning vad gäller vädret! Sol, svart himmel, hagelskur, spöregn och blåst!
Inget vara-ute-väder precis.
Men man har fått dagen att gå ändå, vi var in till Ljusdal och uträttade lite ärenden och så var vi hem till Madeleine och utfodra djuren. Vi passade på att duscha hennes gojor och göra rent i buren också.
När vi kom hem så fick Casper & Zamira också duscha och så gjorde jag rent i deras bur också. Så jag känner mig som en tvättäkta djurskötare!
Ikväll så kom mamma med gardiner som hon har sytt till våran altan, det blev jättebra! Det fyllde upp bra för det blev så naket och tomt där när blomlådorna försvann. Och nu så slipper det blåsa in så mycket löv där också, och om det blir slagregn så läre väl gardin dämpa det värsta tycker jag.

Jag har också fördrivit min tid med att rensa sallad! Lars kom hem med två kassar med sallad som han fått av en arbetskamrat som vi ska ge Madeleines ödlor! Men det var så mycket så jag tror att vi får äta av den själv också för det håller ju sig inte hur länge som helst.

Men jag måste berätta..... vad fel det kan bli med sms!
Madeleine ringde ikväll och berättade att hon har hittat en jättefin skinnjacka där i Gävle, så hon undrade om jag kunde betala halva jckan. Och snäll som jag är så ställde jag ju upp med det!  ha ha
I alla fall, en stund senare sen vi hade lagt på så tänkte jag: behöver hon pengarna nu eller kan hon ta dem till helgen?
Jag skickade ett sms till henne som löd: Behöver du pengarna nu så att jag ska föra över dem ikväll?
Sådär, nu tryckte jag fram hennes namn och så valde jag "skicka"....... och precis när jag tryckte "skicka" så såg jag att det stod ett annat namn,     oj oj oj.... fel namn!
Men Dr. Marley svarade snabbt att hon gladeligen tog emot pengar, och hon tyckte att jag skulle föra över en sådär 10.000 när jag ändå hålla på!  ha ha
Ja, så kan det gå när man skickar sms! 
Så nu kom ju min tankeverksamhet igång....... har jag skickat till fel person utan att jag vet om det någon gång?

Nä, gott folk, nu ska jag göra kväller! 

Lämna ett fotspår
Postat av: Pernilla

Vad synd att du inte skickade ett sånt där sms till mig också!

Hi,Hi!!

2009-09-29 @ 20:54:57
URL: http://bearfeather.blogg.se/
Postat av: Dr Marley

Och jag har fortfarande inte fått några...pengar...ingen jacka heller:(

2009-10-01 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0