Massor med pärlor!

Madeleine ringde häromdagen och berättade att de sålde pärlförpackningar för 1 krona styck på Tant Brun, otroligt billigt!
Så efter jobbet så åkte vi dit och jag köpte 50 förpackningar! Så nu kan jag göra lite nya och roliga leksaker till Casper & Zamira.
När vi kom hem så började jag att städa den nedre hallen på en gång, det är lika bra att sätta igång direkt och inte fundera så mycket.......... då kan man hinna ångra sig! ha ha
Precis när jag hade torkat golvet färdigt så kom mamma & Rune så då fick vi släppa in dem via altan.
När jag senare la på mattorna igen så dröjde det inte länge föränn Hans och Linn kom och hälsade på. Då ville Linn pyssla och göra leksaker till Casper & Zamira, sagt och gjort, vi plockade fram pärlor och diverse tillbehör och så satte Linn och jag igång att vara riktigt kreativa, och det var så roligt. Så nu har gojorna massor av nya leksaker!

Ja, det har varit full fart hela dagen och kvällen så jag har inte ens hunnit läst Ljusdals Posten idag, så nu ska jag ta och göra det!


Lämna ett fotspår
Postat av: Pernilla

Oj, vad du var kreativ,

kan du komma hit och smitta av dig?

2009-09-26 @ 21:43:14
URL: http://bearfeather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0