Klockan och bokstaven "B" ur funktion!

Jag knäppte på TV:n nyss för att titta på "Skavlan", men då började precis "Dirty Dancing" ?
Men vad nu då? Har de skrivit fel tid i TV:tablån, tänkte jag. Men jag upptäckte ganska snabbt att min klocka gick en hel timme fel! Skitkul! Den har dragit sig en par gånger förut också för att däremellan gå helt rätt, märklig klocka! Nä jag får nog ta och skaffa mig en ny klocka.
Tidigare ikväll så skjutsade jag Lars och en arbetskollega till honom, iklädda cowboyhattar och boots, de skulle ha lite festligheter med jobbet med tema "western" ! Lars trodde inte att det skulle bli så sent så då är det ju ingen idé att jag sätter mig och tittar på en film ifall jag inte får se slutet.

Idag så hämtade jag mina nya glasögon, och vilken skillnad det blev, nu ser jag ju mycket bättre och jag trivs så bra i den nya bågen också! Och så har jag invigt de nya läsglasögonen, jag la mig och läste Ljusdals Posten och så löste jag sudoku, Jippi, jag har i och för sig blivit några tusenlappar fattigare idag men jag slapp se dubbla bokstäver/siffror och jag kunde läsa utan att det flöt ihop - och det får uppväga priset!

Hur mår jag idag då? Jo tack, bättre! Jag hostar lite mindre idag och jag känner mig faktiskt piggare men jag är hes, men de på jobbet tyckte att jag hade en sexig röst, ha ha!
Nu är jag ledig i helgen i alla fall, så då hoppas jag på finväder så att jag kan vara ute!

Det är lite irriterande att sitta och skriva......  bokstaven b vill inte visa sig, jag får trycka ordentligt på tangenten flera gånger. Nu är det tydligen dags att köpa ett nytt tangentbord också, det verkar som om allt ska gå sönder samtidigt hemma hos oss!

Nu ska jag ta och stoppa i mig en tunnbrödsmacka med messmör på! Gött!

Lämna ett fotspår
Postat av: Madde

Ni behöver både nytt tangentbord, mus och skärm! Ja, åk på ur och penn nästa gång de har erbjudanden på klockor så kan jag följa med - skulle oxå behöva en ny klocka :)

2009-09-19 @ 15:18:42
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0