Det blev en solig söndag

Strax efter att jag hade skrivit det förra inlägget så började det att bli blått på himmelen och solen kom fram.
Härligt! Så jag och mamma begav oss till Hudiksvall på marknaden. Och självklart så blev det lite inköp; två klädesplagg, en hårborste, vykort, en Buddha och en sten (jaspis-ocean) och så hittade jag en plånbok för min gamla har gått sönder.
Ja, jag känner mig riktigt nöjd, och så avslutade vi det hela med att äta en varsin kolbulle, det är ju bara ett måste! Sedan gick vi till Skutan och drack kaffe.
Vi hann lagom hem till 17.30 så då hann jag hämta Madeleine och skjutsa henne till tåget också, så slapp hon åka gammel-Saaben med Lars, ha ha.
Nu har vi nyss avnjutit en väldigt sen middag, så nu blir det slappa resten av kvällen, nej just ja.... Lars berättade att min faster har ringt och hon ville att jag skulle ringa upp när jag kom hem..... då är det väl bäst att jag gör det med en gång!

Hej svejs!






Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0