Beslutsångest!

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet efter att ha jobbat kväll.
Jag lånade ju 6 par glasögon häromdagen, och efter många olika smakråd står det nu mellan tre par av dem.
Glad i hågen så tog jag med dem på jobbet för att få smakråd av mina arbetskamrater........ och det var det dummaste jag har gjort! De tyckte inte lika som mig! ha ha
Utav de här tre bågarna så hade jag mer eller mindre bestämt mig för ett par, men mina arbetskamrater tyckte allihop ett annat par, åh vad jobbigt!
Jag ska ha bestämt mig tills i morgon.
Ja ja, hur jag än bestämmer så vet jag ju att jag trots allt passar i alla tre bågarna, enligt mina smakråd!
Om det inte vore så dyrt så hade man kunnat köpt alla tre och haft som ombyte, men det går ju tyvärr inte.
Nä nu ska jag gå och prova dem igen och så hoppas jag att jag har gjort ett val innan jag går till sängs,  jag tror faktiskt att jag väljer såsom jag hade tänkt från början!

Natti Natti




Lämna ett fotspår
Postat av: Madde

Ta dem som du själv är nöjd med!

2009-09-08 @ 15:04:58
URL: http://cochise..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något snällt:

Trackback
RSS 2.0